poniedziałek, 30 lipca 2012

traf Trashkę!

dawno miałam o tym napisać. czas zatem wziąć się za robotę ;)

mowa rzecz jasna o tej, co to wpadła mi w oko pewnego dnia. pomyślałam: jak znalazł dla mojego M. pomyślałam: każdy chciałby ją mieć.
nie dość, że oryginalna, piękna, to w dodatku eko i up.

no przecież nie chodzi o kobiałkę ;) mowa o trashkowej torbie.
no więc zamówiłam, przyszła, nosi się, jest noszona. robi wrażenie. szpanuje z banera ;)

baner dwustronnie zszyty, tak aby z zewnątrz i wewnątrz było pięknie. porządnie i pracowicie wykończona. tak, to był świetny wybór.

pisanie, że w tym zakupie jest drugie dno, to zbytek wirtualnej przestrzeni.

idea jest genialna, jak to w upcyklingu :)

polecam Waszej uwadze Trashki...

PS. to nic, że na ich stronie widnieją modele, z przywieszką SOLD. jeśli jakaś sprzedana sztuka Wam się podoba - możecie zamówić taką.
Trashki powstają także na zamówienie :)

***

I wanted to tell about it loooooong time ago. Trashki.
pure upcycling. pure beauty.
user friendly, eco...

bags, purses, envelope bags, bicycle bags. wide range of pieces.

got one :) perfectly finished. functional :)

take a look! but pay no attention to the badge "SOLD" because if you like one, you can order exactly te same one and Trashki sew it for you.

try Trashki :)

2 komentarze: